Träning på g!

Känner mig duktig då jag har släpat mig ut i regnet o sprungit ca 3km, alltid något liksom! Längtar som fan tills jag har skaffat mitt gymkort så att jag kan komma igång på riktigt, det enda målet jag har är att få en snygg kropp som jag själv kan vara 100% nöjd med, och bättre kondition, gosh nu är det ju nästan pinsamt haha ;) 
Annars har jag inga speciella mål som med midjemått och sådant, ni får väl
önska mig lycka till? ;) 
 
Kastar upp en bild på drömkroppen också, TO DIE FOR!
 
Miranda Kerr råkar ju dessutom vara en av världens vackraste kvinnor! 

Kommentarer
Michaela

om man ändå hade tränad mage och tuttar så är man ju nästan där!! Jag får se till och tjata på mamma så jag kan börja gymma med dig ;)



Blogg: http://michaelaan.blogg.se
2012-09-26 @ 20:25:36
Anonym

Kör hårt Ronja! :D

Svar: ! :D
debedoire.blogg.se



2012-09-26 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0