Review

 Jag har alltid sålänge jag kan minnas använt tresemmes värmeskydd och varit nöjd. Det är en helt vanlig värmespray som man sprayar ut jämnt i handdukstorkat hår. Gillar den då den är enkel och med det menar jag att det inte är en massa oljor och skit i den som lätt kan få håret att se flottigt ut. 
 
Men nu på senaste tiden har märket aussie setts till på alla möjliga bloggar och märket har även fått ett väldigt bra rykte så bestämde mig för att testa deras värmeskydd som omväxling, vilket var A BIG NO NO. Skyddet påminner lite om balsam fast mycket segare och det står att man ska använda väldigt lite men då känns de inte som att man får ut värmeskydd i hela håret. Resultatet blir iaf KAOS! Håret delade upp sig på mindre än 10 minuter efter att du har borstat det och det såg bara allmännt äckligt ut. Håret blir heller inte mjukt och det får ingen speciell glans. 
 
Blev riktigt besviken och gav bort flaskan till en vän, hon verkar däremot vara nöjd med det så antar att det bara inte passade min hårtyp (vilket är normalt hår). Håller mig till älskade tresemme :) 
 
Tresemme går på ca 80 spenn och Aussie ligger på runt 130 har jag för mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0