Me, myself and I

Jag har haft en grej för linser ett tag i mitt liv nu,tycker att det är så kul att kunna variera utseendet såpass mycket! Kastar upp lite bilder här så att ni får se :)
 
Många frågar om det inte är svårt att sätta i dom om det gör ont osv. Och svaret är att man lär sig efter ett tag och nej det gör absolut inte ont! Det är däremot väldigt kul :D 
 
Här har jag ett par grön/blå som heter aqua 
 
De här är som ni ser ett par vanliga bruna
(dock är dessa linser som ett filter, så man ser allt mycket mörkare)
 
 
Avslutar med en bild med min naturliga ögonfärg
Har även mörkblå samt gröna linser men hade tyvär ingen bild på det. Förut när jag höll på väldigt mycket med linser så hade jag även lila och svarta, saknar de lila lite grann. Men vad säger ni, ser ni nån skillnad? ;)
 

Kommentarer
Sandra :)

Finaste du <3

Svar: Du är fin vännen! <3
debedoire.blogg.se



Blogg: http://sandraevelina.devote.se
2012-09-26 @ 22:21:49

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0