Helgen

Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Ska skärpa mig o ta igen det nu i veckan! Har haft en sjukt bra helg iaf :D I fredags var vi först på ikea vilket var grymt! Hade dock väldigt höga klackar så blev skjutsad på en sån där IKEA vagn då jag inte orkade gå (a) Efter det var det nollningsfest som gällde vilket spårade totalt, har även grym träningsvärk i benen efter allt dansande haha 
 
Bild på när jag sitter på den där ikea vagnen haha, vet inte varför färgen på bilden blev så konstig :) 
 
Lördag var lika med bakis dag! Sen på kvällen drog vi ett gäng till thai fast food och käkade o sen var det bowling som gällde! Vi firade nämligen Linnea som fyller 22idag (söndag). Efter god mat o bowling kastade vi på en film, käkade en massa gott och sen bar det iväg på en till fest haha. (vi kom hem klockan 5)
 
 
Idag har vi sovit ut länge! sedan bakat tacos och myst framför en film. Hoppas att ni har haft det lika bra i helgen som mig! Puss puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0